woensdag 22 maart 2006

Bijkomende kosten

Ik heb vandaag een anti-condensmat (ook wel bekend als Ventisit-mat) besteld bij caravanhandel De Jong in Hattem. Deze mat zal ik vermoedelijk binnen 2 weken kunnen ophalen. Deze mat is 140x210 cm voor €59,95. Dit formaat is goed voor in ieder geval 4 mattensets. Dat is dus 15 euro per set. Voor beide Versatiles dus 2 setjes (1 voor gebruik, 1 reserve)

Verder heb ik vandaag een brief ontvangen van Van Herp Assurantiën. Het betreft een accept-giro voor verlenging van de verzekering voor onze Versatiles. Per Versatile is dat een flink bedrag maar voor een verzekering voor een fiets is het spotgoedkoop. Bovendien is m'n Versatile me zoveel waard dat ik die graag verzeker.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heya

I'd like a pad for my Velokraft 2 but the price of the Ventisit is scary.

Do you know of any stores that sell this anticondensmat over the internet and accepts credit cards?

You can mail me at briangoebbels(squiggle)hotmail.com

Best regards
Mikael from Denmark