maandag 16 oktober 2006

Lang zal hij rijden........ 10.000 kilometer op de teller

Lang zal hij rijden
Lang zal hij rijden
Lang zal hij rijden in de gloria
In de gloooooooriiiiiiiaaaaaa
In de gloooooooriiiiiiiaaaaaa!

Hieperdepiep.... HOERAAAAAAAAAA!!!

Ik heb niet eens gesmokkeld om aan de 10.000 km te komen.
Vandaag heb ik op het werk 3 kilometer extra afgelegd in verband met wat boodschappen die ik moest doen. Verder was de batterij van m'n hartslagmeter leeg dus heb ik een nieuwe batterij gehaald; morgen wil ik m'n hartslagmeter gebruiken omdat ik dan een enkeltje Wezep-Hengelo ga rijden. Dus om dat batterijtje te krijgen, heb ik ook weer wat kilometers gemaakt.

Om 16:33h was het zover. Ik reed tegen de Mastenbroekerbrug op richting Stadshagen. Net na de afslag naar Holtenbroek maar vóór het tunneltje onder de helling van de Mastenbroekerbrug door, sprong de teller van 9999 kilometer op 10.000 kilometer.



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Proviciat.

Extrapoleer even, Wanneer zit je op de 100.000 km?

Groeten, Bert.

WFvN zei

Extrapolatie uitgaande van een gelijkblijvend gebruik (liniair dus) en ik kom uit op 7 mei 2018. Dat gaat nog wel even duren ;-)

Anoniem zei

Gefeliciteerd Wilfred,

Op naar de 20.000 kilometer zo blijft er een doel.

vriendelijke groet,

tom hospes

WFvN zei

Dank je. De eerste 10.000 kilometers zijn voorspoedig verlopen. Van de komende 10.000 verwacht ik niet veel anders. Alleen het remkabelprobleem zit ik nog een beetje mee. Verder vind ik het een probleemloze fiets waar ik met veel plezier in rijd.