woensdag 25 oktober 2006

KHE Premiums gemonteerd

Gisteren moest ik even flink remmen. Ik merkte weer dat de Marathon Racers duidelijk minder grip hebben op het wegdek als het nat is. Vandaar dat ik vandaag de KHE Premiums gemonteerd heb.

De fietscomputer krijgt ook even een reset om de bandomtrek in te voeren e.d.
Dit bericht gebruik ik even als kladblok.

Wielmaat 1:
Marathon Racers
Omtrek 1517
Gereden kilometers: 3707 km
Deze afstand wijzi ik naar de totaalafstand van 10103 km
Dit laatste wil ik onthouden in verband met slijtage. Ik ben benieuwd hoeveel kilometer ik kan rijden met een stel banden. Met de Racers moet ik wel in gedachten houden dat er één nagenoeg nieuw exemplaar bij zit omdat ik 1 vroegtijdig heb moeten vervangen door loslatenr 'rijrubber' van het carcas.

Wielmaat 2:
KHE Premiums
Omtrek 1513
[edit]
Hier maak ik toch 1515 van want de afstand van huis naar werk is 'ineens' een beetje minder geworden.
[/edit]
Gereden kilometers stel ik nu in op 0 km

Ik ben benieuwd hoe de banden me gaan bevallen, hoe snel ze zijn en hoe lang ze meegaan.

Geen opmerkingen: