dinsdag 3 oktober 2006

Hoezo felle buien? Verder leuk commentaar

Tja, de beloofde felle buien zijn er vandaag wel geweest. Maarja.... niet op de momenten dat ik in de fiets zat. Vanmorgen heb ik alleen wat gemiezer meegemaakt. Maar goed, ik zal vast nog wel een keer een stevige bui op m'n dak krijgen.

Verder ben ik vandaag de stad in geweest. Bij een verkeerslicht dat op rood stond, moest ik uiteraard wachten. Met mij nog meer mensen waaronder een stel puberjongens. Ik ving een aardig gesprek op tussen die knullen:

"Zo... zie dat ding dan"
"Vet ja... zou je daar 16 voor moeten zijn?"
"Volgens mij niet; volgens mij is het een fiets"
"Woooow.... motortje voorin bouwen; zie je toch niets van"
"Ja en dan 60 mee gaan scheuren; valt toch niet op"

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe gaat het met de nieuwe brug in Zwolle, al een noodstop moeten maken of ga je daar niet langs?

WFvN zei

Ik heb nog geen problemen gehad bij die brug. Ik heb hem opgenomen in m'n normale woon-werk-route. Maar ik heb het idee dat ik net voor de spits rijd. Ik ben er meestal net iets na 7.00h

Verder heb je met een velomobiel toch gemiddeld iets meer 'overredingskracht' dan met een normale fiets heb ik het idee.