zaterdag 31 januari 2009

24569 kilometer op de teller

Het begint spannend te worden. Ga ikzelf nog de 25000 kilometer volmaken met de Versatile?

De laatste dag van de maand is bijna voorbij. Ik zal vandaag niet meer fietsen, dus tijd om de stand te noteren. Dat doe ik elke laatste dag van de maand. Om zo een overzicht te houden hoeveel ik maandelijks fiets maar ook om een schatting te maken hoeveel kilometer ik dat jaar zal rijden (bij gelijke hoeveelheid fietsen uiteraard).

Deze maand is er 490 kilometer bij gekomen. Dat maakt dat de huidige stand van m'n Versatile staat op 24569 kilometer. Nog 431 kilometer tot de 25000 kilometer.

Alleen als m'n nieuwe fiets pas aan het einde van februari geleverd wordt, maak ik kans om de 25000 kilometer te halen. Ik moet echter nog 2 weken werken, daarna volgt een vakantie van een week en een dag. Dat betekent 120 kilometer minder fietsen. Maar in januari heb ik ook 2 doordeweekse vakantiedagen gehad en heb ik 2 dagen niet gewerkt (en gefietst) wegens ziekte. Ook al goed voor 96 kilometer.

Geen opmerkingen: