maandag 5 januari 2009

Marktplaats

Altijd vind ik het weer wonderbaarlijk hoe verkoopsites als Marktplaats werken. En dan heb ik het niet over de site zelf maar meer over hoe ermee wordt omgesprongen.

Al vrij vlot na plaatsen van mijn advertentie had ik een bod. Nu weet ik niet of het onwetendheid of regelrechte onbeschofdheid, maar dat bod heb ik zonder pardon verwijderd. Een bod van 450 euro kan je niet serieus noemen.

Een tweede bod was in ieder geval wel in de orde van grootte goed maar dermate laag dat ik ook die verwijderd heb. Voor 2500 euro ga ik mijn fiets namelijk echt niet verkopen.

Inmiddels zijn er wel serieuze biedingen, biedingen die beginnen bij reƫlere bedragen.

We hebben nog een week of 6 schat ik. Ik zie wel waar het op uit draait.

2 opmerkingen:

marcel beekmans zei

450 eurie's voor de verstile? tja daar hoef je idd niet zerieus op in te gaan he.... wie verzind het

WFvN zei

Tja, een tweedehands Rohloffnaaf van 24000 kilometer is volgens mij al meer waard dan dat.