maandag 26 januari 2009

25000 kilometer?

Vandaag ben ik thuis. Vrijdagmiddag had ik het gevoel dat er een griepje aan zat te komen. Vrijdagavond was het raak. Zaterdag zat ik met temperaturen van 1,5 graden celcius koorts. Gisteren leek het wat af te zakken maar ik was duidelijk nog lang niet fris. Dus heb ik mij op het werk afgebeld. Vannacht heb ik na 2:00h niet meer geslapen voor m'n gevoel. Ik heb de wekker in ieder geval met grote regelmaat gezien.

Vandaag dus geen kilometers maken. Ik vraag me af of ik de 25000 kilometer met de Versatile zelf nog ga halen of dat de volgende eigenaar die laatste kilometers naar de 25000 vol trapt (en er overheen uiteraard want hij is nog lang niet op, beter: hij is nog maar 'net' begonnen).

Ook morgen geen kilometers voor woon-werk-verkeer. M'n temperatuur is nog altijd niet op het normale peil terug gezakt. Dit schiet niet op zo....

Geen opmerkingen: