vrijdag 31 oktober 2008

Leuk aantal kilometers deze maand

Omdat ik dit jaar een dag ouderschapsverlof opeem, fiets ik één dag per week minder. Daarom is het aantal kilometers per maand nu ook vaak lager dan dezelfde maand van vorig jaar.
De maand oktober heb ik echter flink wat bijgefietst door kleine omweggetjes te maken en wat extra ritjes te rijden.

Vorig jaar oktober heb ik 34 kilometer minder gefietst dan dit jaar.
Als ik zo doorga, kom ik in ieder geval boven de 6000 kilometer uit voor heel 2008. Ik zit nu aan 5165 kilometer. Nog 835 kilometer te gaan dus.

7 weken werken met 4 dagen per week en minimaal 23 kilometer per werkdag maakt 644 kilometer. Dat is nog 191 kilometer te weinig.
Die afstand valt vast bij elkaar te fietsen met de kleine omweggetjes, soms een wat grotere omweg via Kampen ofzo en af-en-toe een tocht meerijden.
In ieder geval wil ik de oliebollentocht meerijden. Dat is doorgaans al goed voor 1/3e van de 191 kilometer.

Geen opmerkingen: