donderdag 11 januari 2007

Slecht wegdek en de provincie Gelderland

Naar aanleiding van de aanvaring die ik in december had met een vrachtwagenchauffeur Zie dit en dit bericht), heb ik van een agent begrepen dat de weg op die plek onder beheer van de provincie Gelderland viel. Ik heb daarom in verband met het slechte wegdek en de ongelukkige situatie een melding gemaakt op de website van de fietsersbond. Die laatste heeft het bericht doorgestuurd naar de provincie.
Vandaag kreeg ik een brief van de provincie dat het wegdek op die plek niet onder hun beheer valt maar onder het beheer van de gemeente. Zij sturen de klacht door.

Ik ben benieuwd of de gemeente Oldebroek er iets mee zal doen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je kunt ook nog het meldpunt fietsen van de ANWB gebruiken.
http://forum.anwb.nl/forumanwb/forum/viewThreads.do?instanceid=32

Anoniem zei

De nieuwe hechting van het dakje dat Flevobike voorstelt, werkt goed op m'n nieuwe bovenkap. Vandaag in stormweer mee gereden. Het blijft prima zitten. De Versatile is bijzonder stabiel bij zware wind. Ik heb alleen een probleem met het binnensijpelen van water via de noppen die het ruitje vastmaken. Ik stuur je daar een mailtje over.
Groetjes, Bruno.

WFvN zei

Ik ben geen lid van de ANWB en kan daar dus niet inloggen. Maar de Fietsersbond gaat dus serieus met de klachten om want ze komen overduidelijk terecht bij de degene voor wie deze bestemd is.

@Bruno:
Van Versatilerijder Tom Hospes heb ik een ander geluid gehoord:

> Helaas Wilfred,
>
> Mijn dakje heeft die flapjes
> klittenband al. Maar helaas
> vliegt het dakje nog regelmatig
> los.
>
> We zullen toch nog iets anders
> moeten bedenken.

Jij hebt dus andere bevindingen. Dan ga ik me toch eerst wagen aan het naaien aan m'n dakje. Gewoon een stuk klittenband eraan. Zal geen simpele klus worden vrees ik; het dakje moet eerst losgetornd worden maar als dat eenmaal voor elkaar is, zal het wel lukken.