maandag 11 september 2006

Spookrijden wordt dagelijkse kost

De nieuwe situatie voor fietsers op de Spoolderbergweg is toch zodanig dat ik alsnog de bocht naar links in één keer kan maken. Daarvoor rijd ik dan 'maarliefst' een meter of 3 spook maar het zij zo. Met m'n Versatile kan ik de draai net maken zonder te steken.

Verder heb ik bij Katerveer vandaag ook een moeizame bocht naar links moeten maken. Van links kwam een auto die blijkbaar weinig zin had om mij voor te laten gaan terwijl ik toch echt van rechts kwam (van over Katerveer). Terwijl ik bezig was 'over te steken' naar de andere kant van de weg (ik wilde naar links), bleef de auto toch nog verder doorrijden. Ik heb de maximum uitslag van de voorwielen moeten gebruiken om toch nog voor de (inmiddels stilstaande) auto langs te kunnen maken.

Geen opmerkingen: