woensdag 26 juli 2006

Toooeeeeeeet Toooeeeeeeeet

Vandaag zijn we (vrouw, dochter en ik) met de fiets naar de stad gegaan. Gewoon even eruit, direct van de gelegenheid gebruik makend om naar een cadeautje te kijken voor onze kleine die binnenkort 2 jaar wordt.

Op de terugweg uit de stad komt er ineens een auto naast me rijden. Hoewel ik met een slakkengangetje van nog géén 20 km/h rijd. Even later rijden ze me voorbij om vervolgens toch weer gas los te laten. Ik zie de bijrijder in mijn richting kijken.
Ik heb de indruk dat hij iets wil zeggen/vragen dus ik ga vlak naast de auto rijden (die mijn snelheid heeft aangenomen).
De bijrijder roept geïnteresseert door het geopende raam of ik ook zelf moet trappen. Ik antwoord hem dat ik gewoon zelf moet trappen en dat er geen motortje in de fiets zit.

Inmiddels rijden er 2 andere auto's achter de auto naast me. 1 van de 2 auto's lijkt haast te hebben, last van de hitte of mogelijk beiden. In ieder geval ramt de yup in z'n leasebak flink op de claxon ten teken voor de auto naast me dat hij op moet rotten en z'n poot op het gas moet zetten.
De auto naast me rijdt verder.

Geen opmerkingen: