vrijdag 30 december 2005

2005 op/in de fiets

Het jaar 2005 is voorbij.
Het is een wat ongebruikelijk jaar geweest; ik heb afscheid genomen van m'n Alleweder, waarmee ik toch 15681 kilometer heb gefietst en waarin ik veel energie heb gestoken om hem op te knappen, te verbeteren en te verfraaien. Daarvoor in de plaats is m'n lang verwachte Versatile gekomen.

Met het aantal gefietste kilometers gaat het steeds beter: elk jaar ga ik meer fietsen. Dit jaar heb ik gefietst:
  • 2504 kilometer met de Alleweder
  • 3701 kilometer met m'n Versatile
  • 1436 kilometer met de Fujin
  • 175 kilometer met de Versatile en Rider van Marrianne

Totaal: 7816 kilometer gefietst. Volgend jaar kom ik hopelijk over de 8000 kilometer.

Voor het werk heb ik slechts 3 retourtjes niet gefietst, 1 retourtje wegens kampweek; Marrianne heeft me toen gebracht en 2x voor bijscholing/cursus, toen ben ikzelf met de auto geweest. Ook komend jaar zal ik vast wel eens met de auto gaan maar hopelijk valt ook dat aantal keren op één hand te tellen. We zullen zien. Score voor dit jaar: 4958 kilometer.

Ik wens iedereen een goede jaarwisseling toe en een voorspoedig 2006 met vele gezonde fietskilometers.

1 opmerking:

allewedertje zei

Ook voor jou en Marianne een gezond fietsjaar met vele zonnige kilometers !