donderdag 22 december 2005

Kalenderjaar 'Fiets naar je werk' is ten einde voor mij.

Heerlijk, de kerstvakantie is begonnen. Dit kalenderjaar ben ik wel met de auto naar het werk geweest maar het aantal keren valt op één hand te tellen.
Ik ben een keer op conferentie geweest in Ede, op cursus in Almere en gebracht en gehaald in de kampweek naar Tsjechië; 4 dagen autogebruik dus. Verder heb ik 4 werkdagen niet gefietst wegens ziekte.
Het totale aantal gereden kilometers voor het werk is uitgekomen op nét geen 5000 kilometer, 4958 kilometer is de eindscore. Dat is zo'n 400 liter brandstof uitgespaard. Ik fiets voor m'n gezondheid en plezier maar de kostenbesparing van de brandstof voor de auto is natuurlijk mooi meegenomen.

Volgend jaar maar weer eens zien hoever ik kom, hopelijk red ik de 5000 kilometer dan wel.

Geen opmerkingen: