woensdag 21 september 2005

Racefietser met LIS

Heerlijk, dit weer van de laatste dagen.
Vanmiddag op de weg naar huis reed ik relaxed 30 km/h over een klinkerweg, gevolgd door tegelpad. Op een gegeven moment zag ik een racefietser in m'n achteruitkijkspiegels naderen. Deze leek de aanval te hebben ingezet. Hij kwam langzaam dichterbij. Maar al snel kwam ik op asfalt terecht waardoor ik wat meer vaart kon maken. De teller ging omhoog en bleef bij 38 km/h steken. De wielrenner was een stuk dichterbij gekomen en bleef nog wat dichterbij komen tot een meter of 15 achter me.... toen liet hij ineens los. Ik hoopte dat hij me voorbij zou steken zodat ik wat had om achterna te jagen maar helaas. Hij zal me wel hebben gebruikt voor ntervaltraining ofzo. Hij heeft wel een flink lange tijd achter me aangereden waarbij hij langzaam dichterbij kwam. Hij zal wel momenten van 40 km/h hebben gehad denk ik.

Geen opmerkingen: