vrijdag 16 september 2005

Bewondering

Vanavond weer even snel wat boodschappen gehaald met de Versatile.
Toen ik de winkel uitkwam en in wilde stappen, reden 3 pubers langs me heen om vervolgens te stoppen. "Meneer, toffe fiets!". Ik bedankte hem voor het compliment. Een andere jongen stelde een veel gestelde vraag: "Waarvoor zijn al die knoppen?" Ik antwoordde hem dat die voor de raketten zijn. Ik weet wel dat hij daar te oud voor is om dat werkelijk te geloven maar dat maakt niet uit, hij krijgt een grijns op z'n gezicht. Hij heeft me natuurlijk wel door, onzin wat ik verkondig. Hij vervolgt ijskoud: "Ow... ik dacht dat het voor lachgas was..... voor nitro." Misschien probeerde hij mij bij de poot te nemen, misschien dacht hij werkelijk dat er een motor in zat met lachgasinjectie. De werkelijke functie van de knoppen heb ik hem toen uitgelegd.

Je krijgt soms rare reacties, soms ook leuke/bewonderende zoals deze.

1 opmerking:

Anoniem zei

Haha, niet mis, dat antwoord van die puber, 1-1! Lachgasinjectie, om dat te kennen moet je toch bij de pinken zijn...