maandag 1 oktober 2007

Fietsers moeten het maar weer uitzoeken

Vandaag op de terugweg was het fietspad weer geblokkeerd door werkverkeer. Nu betrof het een busje met aanhanger voor vervoer van voertuigen erachter. Wat hij afgezet of opgehaald heeft, weet ik zo niet. Wel weet ik dat het fietspad weer voor de volle breedte geblokeerd was. Fietsers? Tja, die moeten het maar uitzoeken. Via de berm, spookrijden of de rijbaan op. Aangegeven staat het niet.

Gelukkig heb je ruim vantevoren zich op de situatie. Ik ben daarom bij afslag Netelhorst gewoon de rijbaan opgegaan en ben vrijwel direct na de blokkade door de berm het fietspad weer opgesjeesd. Dit laatste ging niet zonder flink wat onkruid via m'n voetgaten naarbinnen te laten komen.

Nog wel een leuk bericht over m'n snelheid. Die lag vandaag weer wat hoger. Met een gemiddelde van 25,7 km/h kon ik de dag afsluiten. Nog altijd niet de gemiddeldes die ik graag zie maar het is beduidend beter dan ik afgelopen weken gepresteerd heb (vaak ruim een km/h langzamer)

Geen opmerkingen: