zaterdag 20 oktober 2007

Remlichtfunctie is gewild

Voor Paulus d. B. heb ik voor z'n laatste 2 Quests een remlicht gemaakt met hetzelfde principe als ik nu voor m'n eigen Versatile heb toegepast. Zowel Paulus als ik hebben vraag gehad naar de elektronica.

Paulus kwam daarom met het idee om een keer een zelfbouwdag te organiseren voor maximaal 8 mensen zodat zij onder onze begeleiding zelf de elektronica in elkaar solderen. Ik heb aangegeven dat ik dat een enorm leuk idee vind.

Het is een flinke vracht werk; het kost veel voorbereiding en organisatie maar voor gemotiveerde mensen zoiets uitvoeren is het absoluut de moeite waard.
Van de 8 plekken zijn inmiddels 7 vergeven.

Ik ben de laatste dagen druk bezig geweest met uitzoeken welke elektronicacomponenten ik moet hebben en hoeveel. We willen de mensen ook nog eens de gelegenheid bieden om te kiezen uit 3 varianten en indien gewenst nog meer varianten zelf aan te dragen zolang het maar niet teveel afwijkt van het principe wat we gaan toepassen.
Verder ben ik ook zoet geweest met het maken van een beschrijving van m'n zelfbouwproject en een werkbeschrijving voor het gebeuren.

Mocht je geïnteresseerd zijn:
De beschrijving van mijn zelfbouwproject
Informatie over de 'knutseldag'

Over 2 weken gaat het dus gebeuren.

Geen opmerkingen: