woensdag 26 september 2007

Lage snelheden

Vandaag was ik wederom niet vooruit te branden met m'n Versatile.
Aan de banden schijnt het niet te liggen omdat die toch vrij goed zouden rollen (in de buurt van de Marathon Racers dus dat zit wel goed). Afgelopen nacht heb ik wel weer weinig geslapen dus dat is in ieder geval een duidelijk punt.
Maar het lijkt erop dat het 'binnenste' lager van het linker voorwiel aan vervanging toe is. Als ik het wiel op m'n wijsvinger laat draaien met m'n wijsvinger aan de open kant van de trommelrem in het lager, dan voel ik geen soepel draaiend geheel maar voel ik hem wat hobbelen. Als ik het wiel gewoon onder de fiets monteer en een zwieper geef, dan draait hij toch wel aangenaam door.
De ketting in de achterbrug wil ik toch ook nog als mogelijke oorzaak op het lijstje zetten. Die draai ik over een week of 3 open in de vakantie. Eens zien hoe lang de ketting is en of hij aanloopt.

Wat betreft de Hanzelijn en de mailtjes naar Prorail en de Gemeente Hattem, afgelopen donderdag hebben ze erover gesproken maar een reactie daarover heb ik tot dusver niet ontvangen. Afwachten maar.

Geen opmerkingen: