vrijdag 21 september 2007

Conditie en meer over de aanpassing voor de Hanzelijn

Wat de oorzaak is, weet ik nog niet maar ik ben niet vooruit te branden met de fiets.
Zijn het de HPV-banden die toch niet zo snel zijn? Is het de sporing die toch net niet helemaal goed staat? Misschien is het omdat m'n nachtrust minder is de laatste tijd of zit het probleem in de aandrijflijn waarbij de ketting in de achterbrug aanloopt of toch het najaar wat me parten speelt? Ik weet het nog niet. Maar ik moet wel op zoek gaan naar een oplossing want 'blij' zijn met 25 km/h is toch een vreemde zaak als je normaal met gemak 30 km/h kan rijden.

Verder heeft de vreemde aanpassing van het fietspad aan de Zuiderzeestraatweg weer het nieuws gehaald. Ik heb de berichten niet gestuurd naar De Stentor maar ze weten wel van de actie af:
Klacht fietspad krijgt bijval
Slinger leidt tot ergernis fietsers

Afgelopen dinsdag heeft Weblog Zwolle ook aandacht besteed aan de situatie:
Actie tegen onveilig fietspad bij Hattem
Inmiddels heeft het meldpunt 116 stemmen.

1 opmerking:

Kars ten Have zei

Ik denk dat jij te weinig slaap krijgt,want ik heb de hpv banden nu ook geprobeerd en ik ben er zeer tevreden over.
Ik hoop dat de kleine jullie binnenkort weer een normale nachtrust gunt.

groet kars