vrijdag 22 december 2006

Vakantie en aandacht

VAKANTIEIEIEIEIEIE!!!!!!!!!!!

Deze week heb ik 172 kilometers woon-werk-verkeer gemaakt. Dat is ook direct de laatste serie voor dit kalenderjaar. Ik heb mij kilometers toegevoegd op de website van Fiets naar je werk.

Vanmiddag hebben we kerstinkopen gedaan bij de lokale C1000. Zoals wel vaker, hadden we onze Versatiles tegenover de winkel geparkeerd.
Toen we buiten kwamen was er iemand die ons complimenteerde met onze mooie fietsen. Hij was duidelijk geïnteresseerd. Normaal ga ik er serieus op in maar deze keer heb ik dom meekletst. Waarom zou ik dat doen? Vrij simpel: de man in kwestie (of misschien beter Questie) wast Bert B. die zelf ook heerlijk onderuit lag in z'n Quest.
Bert was al bij ons langs geweest maar we waren dus niet thuis. Hij wilde graag wat foto's geschoten hebben van een leuk knutselwerkje. In verband met het aanmaken van een zelfbouwitem op de Ligfietsplaza. Hij heeft een bodywarmer en een fleecejack omgetoverd tot een velomobieljack. Binnenkort zal zijn zelfbouwproject wel verschijnen op Ligfiets.net. Wat het precies inhoudt, zal ik niet verklappen. Handig is het wel.
Bert is met ons mee naar huis gereden. Ik heb vervolgens wat foto's voor hem geschoten en de handel op CD gezet.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wilfred,

Bedankt voor de mooie foto's.

Ik denk dat het van de week niet meer lukt om het als "aanpassing" bij de zelfbouw item's op ligfiets.net te zetten. Waarschijnlijk wordt dat dus januari '07. Als het op ligfiets.net staat dan zal ik je een linkje sturen.

Groeten, Bert.

Anoniem zei

P.S.

Jullie waren makelijk op te sporen ;-)

B.B.

WFvN zei

:-) 2 Versatiles bij elkaar betekent vaak dat wij niet ver weg zijn inderdaad.

Toevoegingen op ligfiets.net krijg ik vanzelf in m'n mailbox dus zodra er iets geplaatst wordt, krijg ik daar direct een melding van.