zaterdag 30 december 2006

Lek nummer 11: Oliebollentocht

Tijdens de Oliebollentocht heb ik mijn 11e lek gekregen.
Thuis heb ik de band geplakt; dit was de 3e plakker op deze binnenband. Eenmaal geplakt, controleerde ik de band nog eens goed. Ik zag toen dat één van de oudere lekken niet goed geplakt was. Hij was wel luchtdicht maar op de plek van het gat zat een 'luchtbobbel' tussen plakker en band in. Ik heb getracht de plakker te verwijderen maar zonder succes. De band heb ik daarom afgeschreven.

Kilometerstand: 10484
Samenvatting van lekken met de Versatile:

met Vredestein Monte Carlos:
1x Stootlek (snakebite
2x Lek door een spaak die in de binnenband zat te prikken
4x normaal lek
Totaal 6400 kilometer gereden met 4 banden

met Schwalbe Marathon Racers:
1x gewoon lek na 446 km
Totaal 3707 kilometer gereden met 4 banden en 1 nieuwe daarna

met KHE Premiums:
1x gewoon klein lek na 159 kilometer
1x gewoon wat groter lek na 381 kilometer
Na monteren van de antileklinten:
1x gewoon lek na 1389 kilometer (vanaf de ingebruikneming KHE Premiums)

Geen opmerkingen: