woensdag 1 november 2006

Lek nummer 9; eerste lek met de KHE Premiums

Ik heb nu 10262 kilometer gereden. Daarvan is 159 kilometer met de KHE Premiums en ik heb nu al m'n eerste lek. Ik hoop dat het een pechgevalletje is. Ik heb vandaag wel op beroerd terrein gereden: door het bos waar het barstte van de gevallen eikels en takken. Verder heb ik nog een grindpad gereden; ook niet bevorderlijk gok ik zo.

Kilometerstand: 10262
Samenvatting van lekken met de Versatile:

met Vredestein Monte Carlos:
1x Stootlek (snakebite
2x Lek door een spaak die in de binnenband zat te prikken
4x normaal lek
Totaal 6400 kilometer gereden met 4 banden

met Schwalbe Marathon Racers:
1x gewoon lek na 446 km
Totaal 3707 kilometer gereden met 4 banden en 1 nieuwe daarna

met KHE Premiums:
1x gewoon klein lek na 159 kilometer

Geen opmerkingen: