maandag 20 november 2006

Wat jij kan, kan ik ook

Vandaag reed ik vanuit het werk naar huis. Onderweg kwam ik ter hoogte van het wokrestaurant wat leuks tegen: op het éénrichtingsfietspad (aan de kant waar ik reed) meende een auto te moeten gaan staan... helemaal fraai is dat hij tegen de rijrichting in stond.
Toen ik op een 100 meter afstand was, knipperde hij met grootlicht. Ik reed gewoon door. Niet veel later knipperde hij nog een keer. Wat hij nou wilde zeggen is me niet duidelijk. Of hij me er nou op wilde wijzen dat hij op het fietspad stond of dat hij m'n verlichting te fel vond, ik weet het niet. Dat laatste lijkt me stug maar voor de zekerheid heb ik maar even hetzelfde gedaan als hij: ook geseind. Intussen heb ik gewoon m'n snelheid aangehouden. Op 30 meter afstand gooide hij toch maar de auto in z'n achteruit om vervolgens het fietspad vrij te maken.

Vreemde vogel....

Geen opmerkingen: