dinsdag 4 april 2006

Van alles en nog wat (1)

Bij http://www.world-led.com heb ik 4 amberkleurige 3W Luxeons besteld. Vandaag kreeg ik bericht dat ze het overgemaakte geld ontvangen hebben. Dit betekent dat ik eerdaags de LEDs in huis heb. Daarom ben ik ben vandaag vanuit het werk weer naar de Fiatdealer in Hattem gereden om nog 2 Multiplaknippers te halen. Helaas hadden ze er nog maar 1 liggen. Dus heb ik er nog 1 besteld. Deze zal vermoedelijk vrijdag aankomen bij de Fiatdealer.

Vervolgens ben ik vanaf de Fiatdealer doorgereden naar rijwielhandel Scholten om te informeren naar een potentiƫle kandidaat als voorwiel voor m'n Versatiles: KHE 40-406. De fietsnemaker kent de band niet en gaat ernaar zoeken om te zien of er ook een Nederlandse importeur is. Ik kan de banden wel rechtstreeks via internet bestellen maar omdat ik niet weet of ze wel passen, heb ik liever dat ik eerst kan proberen of ze passen en daarna pas aanschaffen. M'n fietsenmaker heeft daar geen problemen mee.

Op weg naar huis heb ik nog even een brommer eruit gereden. Tja, dat kan ik alleen als dat ding niet opgevoerd is. Dat was bij deze het geval. Zo bij de 40 km/h op mijn teller hield hij op met versnellen. Ik heb doorgetrapt naar 45. Ik heb wel flink veel gegeven maar dat boeit niet, hij had het nakijken.

Thuis aangekomen vind ik een envelop van Schwalbe. Ze hebben me een catalogus van 2006 toegestuurd. Dan kan ik meerdere banden ook eens bestuderen met de informatie van Schwalbe zelf.

Geen opmerkingen: