donderdag 7 juni 2007

Slime

Ik rijd nu een tijdje rond met Slime in m'n achterband. Veel nattigheid heb ik nog niet gehad dus echt veel van op de proef stellen is geen sprake. Lek heb ik dan tot dusver ook nog niet gereden.

Maar het testen zal niet lang uitblijven denk ik. Op één plek zag ik zojuist een 'gaatje' in de buitenband zitten waardoor ik de binnenband kan zien zitten. Daar kan dus mooi vuil/troep naarbinnen dringen en de binnenband lekmaken.
Mocht dat gebeuren en mocht Slime dit oplossen, dan ben ik denk ik wel overtuigd. Mocht Slime dat niet kunnen oplossen dan wil ik het nog niet direct afschrijven want het gat in de buitenband is toch wel een anderhalve millimeter groot. Maar we zullen zien, ik wacht af.

Wat betreft het nieuwe asfalt richting Katerveer: ik heb geen bandensporen van mijn fiets kunnen ontdekken dus de schade valt mee. Wel weer typisch is dat nog altijd vanaf de brug richting Katerveer géén borden staan maar vanaf Katerveer richting de brug wel.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

"Wat betreft het nieuwe asfalt richting Katerveer: ik heb geen bandensporen van mijn fiets kunnen ontdekken dus de schade valt mee. Wel weer typisch is dat nog altijd vanaf de brug richting Katerveer géén borden staan maar vanaf Katerveer richting de brug wel."


bellen met 038-4983300 wil wel eens helpen, dat is het meldpunt. Bij mij hebben ze binnen een week een verzakte stoep verholpen.

WFvN zei

Ik ken het nummer. Maar waarom zou ik bellen? Het scheelt me minstens een halve kilometer als ik er wel langs kan rijden (goed, gisteren ging het verre van vlot ;-) ). Als de werklui er last van hebben moeten ze zelf maar zorgen dat het duidelijk is dat ik er niet langs kan. Vandaag trof ik onderaan ook een bulldozer die zand verzeulde naar een paar mannen die richting het eerste bruggetje bezig waren met de bestrating naast het asfalt. De bulldozer reed net voor me vanaf links naar rechts. Toen ik eraan kwam keek de chauffeur, dacht na, dacht nog een keer na toen hij zag dat ik bleef staan en richting aangaf naar rechts. Vervolgens zette hij z'n wagen in z'n achteruit zodat ik mijn weg kon vervolgen.
Zowel bij het eerste als bij het tweede bruggetje stond een bord op de weg. (de eerset die ik tegen kwam stond overigens niet zodanig dat hij alles blokkeerde, de tweede wel en die had het bekende ronde witte bord met rode rand)