donderdag 1 februari 2007

Eerste maand van het nieuwe jaar

De eerste maand zit erop. Ik heb deze maand 'maar' 591 kilometer gefietst. Vorig jaar was dat zo'n 700 kilometer. Waarom ik zoveel minder gefietst heb, weet ik niet. Met het fietsgebruik van januari zou ik aan het einde van het jaar uitkomen op 6959 kilometer, een stuk minder dan de 8000 kilometer die ik zeker wil halen. Maar goed, we hebben nog 11 maanden te gaan, daarin kan ik nog meer dan genoeg wegtrappen.

Vanmorgen viel me iets op: het wordt weer lichter. Dat betekent dus dat de dagen weer langer worden. Het is nog wat vroeg maar de lente en de zomer zijn in zicht. Wellicht dat we nog wat vreemde buien/periodes krijgen qua weer maar dat maakt niet uit. Langere dagen vind ik heerlijk.

Er is me in een eerder bericht gevraagd hoe het met de reparatie van m'n kap is afgelopen. Ik heb het nog niet 'afgewerkt' maar de hapjes die eruit waren, zijn gevuld. Ik moet het alleen nog even netjes maken. In ieder geval is het huidige resultaat zodanig dat ik tevreden genoeg ben. Het is in ieder geval zonde om er een nieuwe kap voor te laten maken. Je ziet het wel maar heel erg opvallend is het niet. Dat is een voordeel van een donkere kleur lak.

Geen opmerkingen: