maandag 19 februari 2007

Lek in de ontkenningsfase?

Vanmorgen heb ik met de kinderkar achter m'n fiets gereden. Het rijden ging zwaar. Met een kinderkar erachter is dat niet zo heel vreemd. Maar toen ik in een bocht naar links merkte dat het sturen moeizaam ging, was het duidelijk: zachte band. Ik ben gestopt en heb de zachte band opgepompt van 2 bar naar 5 bar.

Op het werk ben ik gewoon aan het werk gegaan. Aan het einde van de dag heb ik de band nog een keer gevoeld. Niet zacht. Ook vanavond heb ik nog een keer gevoeld: geen zachte band.

Wat er aan de hand is, weet ik niet. Misschien het ventiel wat net niet helemaal mooi afsloot? Ik weet het niet. Ik zie morgen wel weer verder.

Verder ben ik vandaag de 12500 kilometer gepasseerd. M'n fiets schreeuwt inmiddels om aandacht van de Ligfietsshop. De achterbrug laat een enorm geratel horen bij 30 km/h. Als mensen me nu vragen of er een motortje in zit en ik antwoord met nee, dan zullen ze me niet geloven ben ik bang.

4 opmerkingen:

Wijnandt zei

En wanneer ga je je Versatile inruilen voor 'n nieuwe?

Groet van

Wijnandt

WFvN zei

Heb ik nog helemaal niet over nagedacht. Hoeft ook niet want de wachttijd op de Versatile is veel minder dan bijvoorbeeld de Quest.

Anoniem zei

Maar wachten duurt altijd lang

Mijnes komt hopelijk in juni

Al met al even ruim een jaar wachttijd

groet,

Piet

WFvN zei

Tja, ik heb er ook ongeveer een jaar over gedaan om te wachten op mijn Versatile.

En inderdaad, wachten duurt altijd lang.

Maar ondanks de rits mankementen die ik nu heb en ook een paar mankementjes die ik eerder heb gehad, is de Versatile wel het wachten waard. Zeker de nieuwere exemplaren omdat die weer wat verbeteringen hebben in vergelijking met mijn model.