maandag 19 februari 2007

Lek nummer 12

Vanmorgen heb ik met de kinderkar achter m'n fiets gereden. Het rijden ging zwaar. Met een kinderkar erachter is dat niet zo heel vreemd. Maar toen ik in een bocht naar links merkte dat het sturen moeizaam ging, was het duidelijk: zachte band. Ik ben gestopt en heb de zachte band opgepompt van 2 bar naar 5 bar. Ik heb de band nog niet gecontroleerd maar dit moet een lek zijn.

Kilometerstand: 12483
Samenvatting van lekken met de Versatile:

met Vredestein Monte Carlos:
1x Stootlek (snakebite
2x Lek door een spaak die in de binnenband zat te prikken
4x normaal lek
Totaal 6400 kilometer gereden met 4 banden

met Schwalbe Marathon Racers:
1x gewoon lek na 446 km
Totaal 3707 kilometer gereden met 4 banden en 1 nieuwe daarna

met KHE Premiums:
1x gewoon klein lek na 159 kilometer
1x gewoon wat groter lek na 381 kilometer
Na monteren van de antileklinten:
1x gewoon lek na 1389 kilometer (vanaf de ingebruikneming KHE Premiums)
1x [weet ik niet] lek na 2380 kilometer

[update]
Het lek heb ik vandaag (3 maart 2007 geplakt; echt lek dus; net naast het antileklint)

Geen opmerkingen: