woensdag 9 november 2005

Wat ze zeggen (3)

Ik ben vanmiddag wat computerzaken afgeweest om me eens wat te laten informeren over een pc met het Windows MCE-gebeuren.

Toen ik bij Dynabyte de fiets voor de gevel zette en vervolgens uitstapte, zei en man (klant) die in de deuropening van de zaak stond: "Greetings!, Welcome!' terwijl er een enorme grijns van z'n gezicht af te lezen viel. Ik hoefde niet lang te denken over m'n antwoord: "Hello, I'm from space". De man proest het uit: "Je hebt hem door!"

Op weg naar huis ben ik nog even gestopt bij de supermarkt om de Versatile vol te stouwen met boodschappen. Er waren op dat moment veel kinderen in het winkelcentrum. Commentaar als 'Gaaf!', 'Stoer ding!' etc. vliegen je om de oren. 1 Kereltje zei tegen z'n moeder: "Waaaaauuuuuw..... zo'n ding wil ik later ook hebben!" (die opmerking heb ik overigens al heel vaak gehoord) . Moeder mompelt alleen iets van 'Jaja.....'

Ik heb tot dusver nog een aanleiding gehad om het fraaie velomobiel-informatie-flyertje van Iddo d. G. aan iemand te geven. Ik heb er een redelijk aantal van in m'n fiets liggen. Maar dat zal vast niet lang op zich laten wachten.

Geen opmerkingen: