woensdag 31 december 2008

Laatste dag van weer een jaar ligfietsen.

Dit jaar heb ik minder gefietst dan afgelopen 2 jaren. Oorzaken liggen in een drukker gezinsleven, drukker op het werk en nog een andere oorzaak.

Hoe dan ook, ik heb wel de 6000 kilometer gered gelukkig.

Gereden in 2008:

Woon-werk: 4663 km
Privé: 1616 km
Totaal: 6279 km

Lekke banden? Terwijl ik dit bericht zit te typen, bekijk ik de weblogberichten van afgelopen jaar en zie dat ik ergens een fout gemaakt heb in de telling. Nummer 22 wordt in 2 berichten genoemd. Dat ga ik dus wijzigen. Maar het lijkt erop dat ik 5x met een lege band gestaan heb.

Ik wens iedereen een gezonde jaarwisseling en een voorspoedig 2009. Mocht dat fietsend gebeuren, dan uiteraard ook veel aangename kilometers.

Maar nu eerst even de fouten verbeteren.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Da's lekker 6000 km... ik heb dit jaar 1461 km gedaan (vanaf 10 september, toen kreeg ik m'n ligfiets). Als ik dit omreken zou ik op ong. 5000 per jaar moeten komen. Dat wordt in ieder geval het streven voor aankomend jaar. Ik ga wat meer woon/werk verkeer en tochtjes doen van Sinnerclub / Huneliggers doen, dan moet dat prima te doen zijn. Vandaag blijft de Fuego lekker in z'n schuurtje staan, heeft 'ie wel verdiend.

Groeten uit het koude witte noorden,
Wilfred - die andere - Ketelaar

Mick zei

Bedankt voor de vele aangename leesstukjes dit jaar.Behalve in kilometers kun je je sportverrichtingen op de fiets ook uitdrukken in 'trainingsimpact' -zou ik 't willen noemen. En die is van 'n (Thys) roeifiets veel groter...
En het positieve trainingseffekt houd bovendien langer aan.
Nou ja misschien iets voor als de Q. afbetaald is en de vorst uit de lucht?
Beste wensen! Mick