woensdag 24 december 2008

Oliebollentocht komt eraan

Tja, zondag is het dan zover. De jaarlijkse Oliebollentocht gaat weer verreden worden. Dit jaar weer vanuit Almere. Er zijn op dit moment al 83 inschrijvingen op ligfiets.net. Dat belooft dus weer een geweldige stroom van velomobielen te worden.

Ter voorbereiding heb ik de banden, waar nodig, vervangen, geplakt, gecontroleerd en voorzien van nieuwe Super Sealant antilekvloeistof.
De Versatile moet ook nog een wasbeurt krijgen. Dat zal ik zaterdag doen.
Verder heb ik nog wat feestelijks gekocht. Een klein leuk accentje voor op de fiets. Wat? Nja, dat laat ik zaterdag of zondag wel zien.

1 opmerking:

marcel beekmans zei

gezellie he,woord mijn eerste keer trouwens,lijkt mij echt mega leuk al die velo'bij elkaar!! was toch wel soort van doorslaggevende beslissing om de sunrider aan teschaffen!! laat maar komme!!!

gr marcel,