woensdag 9 mei 2007

Sonax helpt weer

Ik heb destijds mijn Alleweder onder handen genomen met een polijstpasta van Sonax. Die fiets heb ik toen blinkend gekregen.

In verband met m'n beschadigde kap van de Versatile, ben ik naar de Halfords gegaan om een opknapmiddeltje te halen. Omdat ik niet wist wat ik moest hebben en waar het stond, heb ik direct een verkoper gevraagd. Die liep naar het vak maar greep in een leeg vak. Gelukkig stonden er meerdere 'scratch removers'. Onder de soorten die ze nog wel hadden, zag ik ook Sonax staan. Omdat ik met Sonax in het verleden goede ervaringen had, heb ik gekozen voor de set van Sonax.

Tja, wonderen had ik niet verwacht. Op sommige plekken is de lak gewoon helemaal weggeschuurd. Maar ik heb wel wat andere minder diepe krassen enigszins kunnen camoufleren.

Vóór:


Ná:

Geen opmerkingen: