vrijdag 19 mei 2006

Wind en regen

M'n conditie was vandaag niet helemaal op en top. Maar lang leve de velomobiel. Ook vandaag heeft de stroomlijn z'n nut weer bewezen. Wind vrij recht van voren en toch nog met 27 km/h er tegenin rijden door normaal te trappen. Andere fietsers die wind en regen trotseerden moesten het doen met de helft van die snelheid.

De Schwalbe Marathon Racers hebben volgens mij iets minder grip met nat weer. Ik heb dat overigens alleen gemerkt met optrekken vanuit stilstand. Maar geen punt wat mij betreft. Eens zien wat er gebeurt als ik eens wat harder moet remmen, dat heb ik vandaag niet gedaan.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ga je nog naar de CV?

WFvN zei

Ik denk het niet dit jaar.

allewedertje zei

Heb je achteraan dan ook een Marathon Racer gelegd ? Lijkt me idd niet de ideale band voor achterop ....

WFvN zei

Qua grip is het bij regen mogelijk niet de beste band. Maar goed, ook de vertrouwde MC's wilden wel slippen.
Verder ben ik tot dusver best tevreden met de Racers.