woensdag 3 mei 2006

Vakantieritjes en shirts

Ik mag weer genieten van een heerlijk weekje vakantie. Wel een 'nadeel' van een vakantie is dat de standaard woon-werk-ritjes niet gereden worden. Dat betekent dus minder kilometers op jaarbasis. Ik ben niet echt een tochtenrijder om kilometers te maken; bij mij hebben ritjes meestal een duidelijk doel en een duidelijke bestemming. Afgelopen maandag ben ik dus bij de Fiatdealer in Hattem geweest. Vandaag ben ik naar 2 Aldi's geweest.

Ik heb normaal niet de mogelijkheid om voor speciale acties bij de Aldi in de rij te gaan staan vlak voor openingstijd om de doodeenvoudige reden dat ik moet werken en geen snipperdagen kan opnemen. Maar vandaag had ik mazzel. Tegelijk met mijn vakantie had de Aldi loopshirts in de aanbieding:
Loop-/sportshirt
per stuk
9.99

• polyester met x-static
zilverdraad
• anti-reuk
• thermo-dynamisch
• anti-statisch
• maten: S t/m XL

Wellicht dat diezelfde shirts aan het einde van de week voor de helft in de bakken liggen maar dan is het maar de vraag of je maat er nog bij ligt. Gezien ik geen S draag zal dat niet snel het geval zijn.
Ik heb nu in ieder geval 5 nieuwe shirts erbij mét zilverdraad.

Maar ik heb in ieder geval weer een paar kilometer gereden.

Geen opmerkingen: