dinsdag 17 februari 2009

Het einde is in zicht

Vandaag heb ik nog een paar kilometer gereden met de Versatile omdat ik nog wat boodschappen moest halen voor m'n Quest. Ik moet nog 15 kilometer om de 25000 kilometer vol te maken.

Ook morgen moet ik nog even een ritje maken naar de elektronicaboer omdat ik nog wat vergeten ben te halen.

Maar donderdag gaat het gebeuren. Ik moet dan afscheid nemen van mijn Versatile. Na 25.000 kilometer in net iets minder dan 4 jaar tijd is het dan toch afgelopen. Mijn fiets is verkocht.

Over 36 uur heeft V021 een nieuwe eigenaar.

Ik moet wel voorzichtig doen want de fiets is al verkocht. Dus toch even wat rustiger rijden voor de zekerheid (hij is overigens nog wel verzekerd; ik heb de verzekering nog niet overgezet op de Quest. Dat heeft ook niet zo gek veel zin omdat die nog niet te befietsen is op dit moment)

Geen opmerkingen: