vrijdag 13 februari 2009

En dat was hem dan.....

De laatste woon-werk-rit met de Versatile gemaakt. Ik heb er nog even extra van genoten. De Versatile is en blijft een heerlijke machine om in te rijden. Ik ben nog even bij de Lidl geweest om er een digitale schuifmaat te halen. Toen ik mijn Versatile parkeerde bij de fietsenrekken, kreeg ik van een heer in elektrische rolstoel een paar keer een compliment voor m'n mooie fiets. Hij wilde graag weten of er een motor in zat, hoe hard het ging en gaf nogmaals z'n complimenten. Hij vond het grappig om te zien dat er ook een alarm in zit. En weer kreeg ik complimenten.

Er veel kilometers zal ik niet meer maken met de Versatile. Het ligt een beetje aan wanneer de nieuwe eigenaar (wie het wordt, is nog niet duidelijk) mijn fiets gaat overnemen. Om de 25000 te halen, moet ik nog 110 kilometer rijden. Alleen als ik zondag meerijd met PlatZwolsch zou ik het nog mogelijk kunnen halen als ik bijvoorbeeld ook de liggers uit het noorden tegemoet rijd naar Hasselt.

Maar goed, niets is zeker op dat punt. Ik weet niet of ik uberhaupt mee kan rijden zondag, niet of ik de tijd heb, niet of ik de Versatile nog heb.

Ik zie wel. Maar het moment van afscheid komt steeds dichterbij.............

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Wilfred,

Mocht je zaterdag ons tegemoet willen rijden, geef dan even een gil (ik kan m'n 06 wel even mailen als je wat wil). Ik ga zaterdag (samen met Georg en Jolanda Dekkinga) alvast naar Zwolle fietsen. 't Plan is dat we halverwege de middag daar zijn (we blijven bij Paulus slapen). De route die we zaterdag nemen is grotendeels bekend, maar Georg heeft alle details (stukken bos gaan we meepakken ipv. telkens maar rechtdoor te gaan).

Peter Haan gaat zondag met z'n Yavixa heen, dus op eigen houtje (zou ik eerst ook doen, maar toen kreeg ik het aanbod om te blijven slapen, en dat sla ik natuurlijk niet af).

Zie maar even of je ons wilt 'begeleiden'.

Wilfred