donderdag 27 november 2008

Wat ze zeggen (11)

Al sinds heel wat dagen wil ik een berichtje schrijven maar ben er nog niet aan toegekomen. Ik heb het niet over het spaakbreukverhaal maar over wat commentaar wat ik gehad heb. Alleen wegens gesleutel aan m'n laptop (even harde schijf vervangen en de data overzetten wil maar niet lukken en dat heeft dus heel wat tijd van mij en m'n laptop in beslag genomen) ging dat niet.

Maar goed. Toen het gesneeuwd had, heb ik 2x commentaar van leerlingen gehad. 'Meneer, heeft u een verwarming in uw fiets?'
Ze hadden me uit m'n Versatile zien stappen terwijl ik aan m'n bovenlijf alleen een dun loopshirt met korte mouwen had.
Ik heb geantwoord dat er nu geen verwarming in zit maar zodra ik erin zit wel.

Dit is de eerste winter dat ik met zo weinig aan m'n bovenlichaam gefietst heb zonder het koud te krijgen.

Geen opmerkingen: