vrijdag 22 augustus 2008

Onbekende oranje Quest

Helemaal vergeten te melden. Maar afgelopen maandag of dinsdag (weet niet meer wanneer) zag m'n collega een velomobiel rijden. Ik keek om en zag vanaf de Noordsingel een oranje (ik gok Quest) rijden. Vermoedelijk sloeg deze de Gerbrandystraat in, richting de Zuiderzeestraatweg.

Let wel: de afstand was meer dan 260 meter op het moment dat m'n collega de fiets opmerkte. Maarja, ze zijn ook zoooooo slecht te zien. Gelukkig is die collega die mening niet toegedaan.

Wie was de rijder van deze oranje velomobiel die op maandag of dinsdag ergens tussen 10:30-10:45 of 12:30-12:45 op de Noordsingel reed in Wezep?

3 opmerkingen:

Mick zei

Ymte Gerbrandy?

WFvN zei

Ik denk het niet. Het is overigens Ymte Sijbrandij. Maar hij heeft een gele.

Als ik in de lijst met oranje Quests kijk, dan komen in aanmerking:
Hans Wessels
Marcel de Boer (iets minder kans gok ik)
Hans v.d. Waal (ook niet denk ik)
Herman Boer

Hans Wessels fietst enorm veel, Herman boer zit redelijk in de buurt. Hans v.d. Waal zal vast iets van reclame op de zijkant hebben gok ik.

Maar het kan ook een ander model geweest zijn dan de Quest. Een Mango denk ik niet maar een Limit/C-Alleweder mogelijk wel.

Maar maakt ook niet zo gek veel uit. Het toont wel weer aan hoe goed een velomobiel zichtbaar is (tenminste, in ieder geval een velomobiel met lichte kleur)

Mick zei

't Was ook maar 'n kleine woordspeling (der natuur) mijnerzijds...
Groetz Mick