donderdag 6 december 2007

Nieuwe tunnel tussen Stadshagen en Westenholte

Gisteren ben ik weer naar Kampen geweest.
Teruggaande ga ik doorgaans in 's Heerenbroek linksaf om zo binnendoor naar Stadshagen te rijden. Sinds kort is er een nieuwe tunnel geopend voor fietsers tussen Westenholte en Stadshagen. Die tunnel ligt voor mij op een vrij gunstige positie als ik vanaf Kampen kom en naar huis wil. Ik ben daarom gisteren niet in 's Heerenbroek afgeslagen maar rechtdoor gegaan richting Westenholte. Vervolgens ben ik via de nieuwe tunnel naar huis gereden. Vanaf de kruising met verkeerslichten in 's Heerenbroek is het 4,33 kilometer naar huis via de tunnel. Over twee weken moet ik weer naar Kampen. Dan ga ik weer via de 'oude' route en wil ik die ook eens opmeten. Ik ben benieuwd wat korter is.

Geen opmerkingen: