woensdag 1 augustus 2007

Veerpootellende opgelost

Vandaag, 5 dagen na ontstaan van de ellende, heb ik telefoontje van Tempelman gehad dat m'n fiets gereed was om op te halen. Ik was er vanuit gegaan dat ik m'n Versatile 2 weken moest missen. Dat valt dus enorm mee want ik kon hem vandaag alweer ophalen!

Het geschetste strijdplan is uitgevoerd. Een iets grotere metalen plaat die op vorm gemaakt is van de wielkast is voorzien van een extra strip naar beneden toe. Naar boven is een 'holling' gemaakt die ook mooi aansluit bij de plek waar de breuk is ontstaan.

Direct heb ik bij Alligt 4 nieuwe schroeftonnetjes gehaald welke nodig zijn om de voorremmen weer te koppelen.

Maar hieronder 3 foto's van de reparatie:





1 opmerking:

Anoniem zei

Toch weer een beetje het Alleweder gevoel terug!