woensdag 28 mei 2008

Slippers

Mag ik de lezer van mijn weblog een goede tip geven? Laat nooit de matrasbodem van een ledikantje op je teen vallen. Slecht idee, echt waar.

Goed, gisteravond is het me dus gebeurd helaas. Na flink wat schelden en tieren van de pijn ben ik naar beneden gestrompeld om de schade te bekijken. Mijn vermoeden was dat ik een dikke grote teen zou krijgen maar toen ik m'n sok bekeek bleek er toch wat anders aan de hand te zijn. Het zwart van de sok kleurde bij m'n teen toch een beetje anders. Toen ik m'n sok uittrok bleek dat ik een enorme lap vel van m'n teen had en dat het bloedde als een rund. Ik heb de boel uiteraad wat verbonden.

Vanmorgen lukt het niet om m'n schoen aan te trekken zonder m'n teen weer te laten bloeden. Dus zat er maar één ding op: slippers aan.
Ik ben zo in de Versatile gestapt en heb dus de hele dag met slippers rondgelopen. Je moet toch wat.

Fietsen gaat wel wat minder prettig zonder klikpedalen (je raakt er echt mee verwend) maar het ging wel. Op school was er een jongen die me vroeg of het fietsen wel goed ging want zo kan je niet trekken. Omdat ik weet dat hij wielrent en ik zelf de ervaring heb niet veel te trekken aan de pedalen, vroeg ik hem: "Trek jij veel dan?" Hij zette een brede grijns op en zei: "Ja, ik trek heel veel!"

Pubers..... :o)

Geen opmerkingen: