woensdag 14 mei 2008

Lekker weer = Fujinweer

Gisteren en vandaag was het weer zodanig aangenaam warm en zonnig dat ik voor de verandering maar weer eens met de Fujin naar het werk geweest ben. Gisteren was m'n gemiddelde snelheid op de heenweg iets meer dan 29 km/h. Teruggaande ging het wat langzamer maar nog goed voor meer dan 26 km/h gemiddeld. Ook vandaag was m'n gemiddelde best aangenaam.

Vanavond moest ik wat eigendommen ophalen. Ik heb daarvoor de Versatile gepakt. Een wereldgroot verschil in gewicht is direct duidelijk bij het optrekken. Heb ik met de Fujin een meter of wat nodig om de 30 km/h te bereiken, met de Versatile doe ik er toch echt langer over.

2 opmerkingen:

Mick zei

Ja, want altijd maar weer die autodrop...!

Mick zei

Maar ik geef toe: De instap ziet er wel érg uitnodigend uit.
Er staat 'n Versatile te koop met de foto van 'n 'open' model op Marktplaats (huidig bod 5000 euro).