zaterdag 11 juni 2005

Versatile 006 te koop

Gisteravond verscheen op ligfiets.net een advertentie waarin Versatile 6 te koop werd aangeboden.
M'n vrouw rijdt 's winters op haar Optima Rider. Best fijne fiets maar met nat weer kreeg ze toch vaak natte armen van water (en modder) wat opspat bij de voorwielen. Een velomobiel leek haar wel wat maar echt behoefte had ze er niet aan.

Toen ik de advertentie met Versatile 6 zag staan, heb ik haar toch nog maar eens gevraagd of het haar echt niet wat leek. Haar antwoord was weer iets terughoudend maar ook enigszins twijfelend. "Okee maar dan wil ik wél nog een keer een proefrit maken in een Versatile!" Zo gezegd, zo gedaan. Zaterdag zijn we naar de Ligfietsshop in Dronten gereden. Daar staat een testexemplaar. M'n vrouw heeft een eindje gereden met de Versatile die daar stond. Toen ze terugkwam zei ze dromerig "Ik ben verliefd". Dit was voor mij duidelijk genoeg. We zijn in de auto gestapt en naar huis gereden. Ik heb direct de telefoon gepakt om de ligfietsshop in België te bellen, welke de Versatile te koop had aangeboden. De Versatile was nog niet verkocht dus heb ik hem direct 'besteld'.

Omdat wij beiden de Burley kinderkar en de Cyclone bagagekar willen kunnen trekken heb ik ook bij de Ligfietsshop een extra trekhaak besteld voor aan de Versatile van m'n Vrouw.

Vrij binnenkort zullen wij dus beiden kunnen genieten van een eigen Versatile.

Geen opmerkingen: