maandag 27 juni 2005

Goed nieuws

Ongeduldig als ik ben, ben ik aan het bellen gegaan afgelopen donderdag.
Eerst heb ik Sikkens gebeld om te vragen naar de levertijd van de lak. Daarvoor moesten ze de naam van het bedrijf hebben die de bestelling geplaatst heeft. Die wist ik niet dus heb ik daarvoor naar Tempelman gebeld. Zij gaven mij de naam 'De Kameleon Spuit en Schadeservice' in Doornspijk.

Weer heb ik Sikkens gebeld. Ik kreeg te horen dat de lak de dag ervoor op transport was gegaan en dat deze dus afgelopen donderdag of vrijdag bij de spuiter zou zijn. Goed nieuws want ik had me voorbereid op enkele weken levertijd.
Bij Tempelman had ik te horen gekregen dat de spuiter het mogelijk druk zou hebben wat ook weer de levertijd van m'n Versatile naar een latere datum zou plaatsen.

Afgelopen zaterdag heb ik getracht de spuiter te bereiken maar helaas waren ze gesloten. Vanmorgen heb ik het weer geprobeerd. Ik hoopte erachter te komen wanneer ze mijn kap zouden spuiten zodat ik eventueel een foto kon schieten. Echter ben ik al te laat, de kap is inmiddels alweer in Dronten. Dit betekent dus dat ik deze week mijn Versatile op kan halen.

Geen opmerkingen: