woensdag 11 juni 2008

Versatile goes oranje

Mij kan je absoluut niet een voetballiefhebber noemen. Op jaarbasis zie ik bij elkaar opgeteld nog niet één hele voetbalwedstrijd vermoed ik. Ook nu het EK er is kan het voetbal mij maar weinig boeien. Goed, mochten ze de finale halen dan zal ik vast wel een paar keer over de zender zappen waarop de wedstrijd te zien is. Als Hollander moet je natuurlijk wel een beetje chauvinistisch zijn en dat is dan nog net wel het geval bij mij.

Maar de oranjewoede is weer flink losgebarsten (wist je trouwens dat er maar twéé landen zijn die de toch wel opmerkelijke kleur ORANJE gebruiken? Tot een jaar of 2 geleden wist ik dat nog niet; er is nog één ander land waar oranje ook de heersende kleur is bij internationale wedstrijden).
Blokker heeft de brulshirts, de AH heeft de Welpies. Vorige week had de AH 2 aanbiedingen de ik nodig had dus ben ik voor de verandering daar maar eens boodschappen gaan doen. Direct heb ik daar Welpies gescoord.

Om m'n chauvinisme te laten zien heb ik 2 oranje Welpies op m'n Versatile geplakt met klittenband (dan kunnen ze gemakkelijk eraf en kan er eveneens gemakkelijk iets anders opgeklit worden).



Op het werk heb ik leuke reacties gehad van leerlingen. Op weg naar huis heb ik door een stel bouwvakkers en door diverse pubers 'WELPIEEEEES' horen roepen :D

Geen opmerkingen: